Brojna istraživanja pokazala su da meditacija ima pozitivnih efekata na mentalno zdravlje a sve veća se pažnja poklanja upravo načinu na koji se meditaciji pristupa kako bi se obezbedili veći efekti njene primene. Izloženost stresu i dinamičnim promenama svakog dana, zahtevaju da svom telu i umu pristupimo sa jednog drugačijeg i lekovitog aspekta.

Image

Šta je meditacija i čemu služi

Meditacija je veština koja se uči. Da bi se pristupilo meditaciji, potrebno je vreme u kome ćete naučiti da oslušnete sebe i svoje zahteve, vežbajući da čujete ono što Vam telo poručuje. Iako postoji čitav niz različitih metoda koje potiču iz različitih različitih izvora, meditacija se jednostavno odvaja od stimulusa oko nas i odvaja od naših misli, primećujući misli kako se pojavljuju, ali omogućavajući im da prođu. U mnogim slučajevima pažnja je usmerena na dah i to dovodi do toga da ne moramo nužno da kontrolišemo svoje misli, ali ne i da dozvolimo da naše misli kontrolišu nas.

Meditacija u sauni

Nije redak slučaj da su ljubitelji saune često i ljubitelji meditacije. Zato, boravak u sauni često može biti početak opuštanja uma i tela i pristupa meditaciji koji će osloboditi protok energije i misli. Položaj lotosa je idealan za meditiranje u sauni. Iako se često smatra da je boravak u sauni lagan, on zahteva pripremu – puls raste i počinjete da se znojite. Upravo je to stanje ono što čini meditaciju u sauni tako moćnom - umesto da Vam um luta dok pokušavate da meditirate, biće Vam jasno da se u ovom trenutku fokusirate na sebe i disanje – dopuštajući da meditiranjem usmerite energiju ka sebi.